woensdag 14 augustus 2013

Mijn eerste 2 weken

14-08-2013


Hallo, mijn naam is Jos Bongers, ik ben 51 jaar en al 28 jaar getrouwd met Liesbeth. We hebben een zoon Sjef van 23 jaar en twee honden, Sophie en Bailey.

Ik ben in contact gekomen met www.nederlandslank.nl
door een vriendin op facebook. Zij was ontzettend positief hierover. Ik ben al jaren aan het jojo-en al veel diĆ«ten geprobeerd maar geen succes. 
Wat zij vertelde over nederland slank stond mij wel aan en daarom heb ik contact opgenomen. Toen ging alles heel snel, ik heb me ingeschreven, heb contact gehad, ben bloed gaan prikken en naar aanleiding daarvan is mijn persoonlijk voedingsplan opgesteld.

Ik ben begonnen met 2 dagen ontslakken, dit waren moeilijk dagen waarvan ik veel tijd op de wc door bracht maar op de een of andere manier voelde het wel lekker. Net of mijn lichaam even helemaal van binnen schoon werd gemaakt (en dat is natuurlijk ook zo).

Toen kon ik aan mijn nieuwe eetpatroon beginnen. Ik heb een map gekregen waar mijn persoonlijk voedingsplan in staat. Dit alles is zeer duidelijk weergegeven en wordt ook zeer duidelijk uitgelegd. Daarnaast heb ik nog mijn skype momenten met mijn persoonlijke coach wat erg motiverend is.

Nou ik moet zeggen, het gaat super goed. De maaltijd zijn erg smakelijk, ik doe er lekkere kruiden bij en dan is het heerlijk eten. 
Ik begon met een buikomvang van 122 cm zie foto hieronder.
Zoals je kunt zien een behoorlijk dikke buik.

Nu 2 weken later is mijn buikomvang al afgenomen naar 112 cm wat al erg goed te zien is. Zie foto.

Tevens ben ik in 2 weken tijd al 5,5 kg afgevallen. Ik ben super trots op mezelf en iedereen ziet het ook al aan mijn gezicht. Dit was eerst erg opgeblazen en nu kijkt het veel gezonder.

Het enige wat ik af en toe mis is mijn wijntje s'avonds maar als ik de resultaten zie dan heb ik dat er graag voor over.

Ik ga nu mijn lunch eten, een heerlijke omelet kruiden en een halve tomaat en broccoli en een wasa light cracker.
Ziet er goed uit toch? en het smaakt heerlijk.

Ik ga nu lekker smullen, tot volgende week.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Jos ik ben ook net begonnen met het dieet en moet nog wennen aan het nieuwe eten maar de smaak is inderdaad prima. Ik mis nog wel een beetje mijn rijst of aardappeltjes naast mijn stukje vis maar vooruit voor het goede doel! sterkte groet Winnifred

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Winnifred, ik zie nu pas dat ik berichtjes heb haha, moet het even nog allemaal leren. Hoe gaat het nu met je dieet, bij mij gaat het nog steeds super goed. Ik dacht na de vakantie krijg ik wel een dip maar dat heb ik gelukkig niet gehad zit weer lekker in mijn ritme. Hoop dat het bij jou ook zo goed werkt.

    Succes, groetjes, Jos

    BeantwoordenVerwijderen